کد خبر 423581
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: آقای قنبرزاده توپ خود را به زمین ما شوت نکنید.

به گزارش مشرق، سعید آذری در واکنش به اظهارات منصور قنبرزاده گفت از قنبرزاده می‌خواهم که توپ خود را به زمین ما شوت نکند و او باید بداند حساب ایرانیان از حساب خودش جداست.

وی ادامه داد: بنده حرمت امثال ایرانیان را که سالها در ورزش حضور داشته‌اند را همواره نگه داشته و می‌دانم اما این شما بودید که به ایرانیان توهین کردید زیرا او صورتجلسه را به عنوان نماینده باشگاه نفت امضا کرد و در آن صورتجلسه آمده بود که ما باید یک جلسه در زمین ورزشگاه تختی تمرین کنیم.

آذری تصریح کرد: بعد از این اتفاق قنبرزاده سرپرست ورزشگاه تختی و اداره کل ورزش جوانان تهران نامه نوشته که این تصمیم وتو شود.

آذری افزود: من روی سخنم در مصاحبه با خود قنبرزاده بود نه ایرانیان . ایرانیان یک فرد فرهیخته و فرهنگی است پس شما مسائل را با هم مخلوط نکنید. اگر هم صحبت‌های من به ایرانیان برخورده است از او عذرخواهی می‌کنم. اما اینکه می‌گویند ما خودمان در زمین تختی تمرین نمی‌کنیم دلیلش آن است که به این ورزشگاه بدهکارند و یا اینکه می‌گویند هیات مدیره باشگاه نفت جلسه گذاشته است ، تا ما یک جلسه تمرین کنیم.، یک جلسه در زمین تهرانسر تمرین کنیم آیا واقعا هیات مدیره باشگاه این قدر بیکار است که برای یک جلسه تمرین ، جلسه می‌گذارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس